سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شریفترین دانش، آن است که در اعضا و جوارح تو پدیدار شود . [امام علی علیه السلام]

ستاد مرکزی رایحه خوش خدمت مستقر در استان تهران

 
 

هنرمندان بسیجی پیام آوران حقیقت مطلوب بشریت هستند


هنرمندان بسیجی حامل پیامی هستند که حقیقت مطلوب همه بشریت است و امروز چشم و گوش جهانیان به همین پیام است.
دکتر محمود احمدی نژاد صبح امروز در هم اندیشی سراسری هنرمندان بسیجی با بیان این مطلب، کار هنرمند را بیداری فطرت انسان ها با قالب های زیبا و جذاب هنری دانست و گفت: هنری که هدفش بیداری و مخاطبش فطرت انسان نباشد بی اثر است و ماندگار نخواهد بود.
رئیس جمهور آموختن هنر انسان زیستن را مقدس و رسالت اصلی هنرمند برشمرد و اظهار داشت : هنرمند می تواند با تصویر، حرکت، یک بیت شعر و قلم و اندیشه اش، یک جامعه را زیر و رو کند.
وی تصریح کرد: بسیجی و هنرمند از یک جنس هستند و بسیج تجلی روح بیداری جامعه، و بسیجی یعنی حرکت در اوج و پیوستن به جریان حقیقت هستی و کنار زدن همه چیزهایی که انسان را از اوج به زیر می کشد.
دکتراحمدی نژاد گفت: والاترین هنرمندان، پیامبران الهی بودند که انسان های جاهل، متعصب، عقب مانده و کج فهم را به انسان هایی شجاع، آگاه، آزاده و کمال یافته تبدیل کردند.
رئیس جمهور ایران را مهد هنر و کانون تجلی انسان های بزرگ و مرکز اندیشه های متعالی خواند و افزود: برای دفاع از هویت و ادای رسالت خود دربرابر هجوم شیاطین، باید آخرین نقطه صف دشمنان را هدف بگیریم.
وی تاکید کرد: باید مصمم شوید و پیام خود را در قالب های هنری و به صورت زیبا به جامعه بشری ارایه دهید .
دکتراحمدی نژاد گفت: برخی ها خیال می کنند نبرد ما با فاسدها و ضد بشرهای جهان، نظامی یا سیاسی است، درحالی که جبهه اصلی نبرد ، فرهنگ و هنر است که نقطه آسیب پذیر دشمنان نیز است.
رئیس جمهور با تاکید بر حمایت دولت از فعالیت های هنری گفت: وجه تمایز هنرمندان بسیجی در اعتبارات و منابع مالی نیست بلکه در اصالت، عمق و حقیقت آن است
وی ماموریت همه ملت ایران به ویژه هنرمندان را سنگین خواند و گفت: امروز ملت ایران نقطه امید ملت های جهان است ؛با همت بر کمبودهای مادی غلبه کنید و پیام این ملت را در جهان بگسترانید
کنفرانس اناپلیس بازی جدید صهیونیست ها

دکتراحمدی نژاد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برگزاری نشست به اصطلاح صلح پاییزی در امریکا گفت: شصت سال از ماجرای غمبار فلسطین می گذرد و هیچ هنرمند آگاهی در جهان نیست که به این مسئله بی اعتنا باشد؛ چرا که هیچ زخمی عمیق‌تر از زخم فلسطین بر پیکره دنیا وارد نشده ‌و شصت سال است که رژیم صهیونیستی در این کشور ظلم، ستم،‌ کشتار و جنایت می‌کند.
دکتر احمدی نژاد با اشاره به شصت سال فریبکاری و تزویر نظام سلطه برای تضییع حقوق ملت مظلوم فلسطین افزود: امروز نیز آنها برای سوء استفاده، بازی جدیدی درست کرده اند.
رئیس جمهور روی کار آمدن چهره های انقلابی و سازش ناپذیر در انتخابات اخیر فلسطین را حاصل رویکرد ملت فلسطین در دفاع از حقوق خود خواند و گفت: معتقدیم در هر جای دنیا انتخابات آزاد برگزار شود، نتیجه آن روی کار آمدن افراد انقلابی و مدافع حقوق ملت ها خواهد بود.
دکتراحمدی نژاد افزود: از هنگامی که دولت کنونی فلسطین با رای مردم روی کار آمد حامیان رژیم صهیونیستی فتنه‌ های فراوانی انجام داده و همه عرصه‌ را بر روی دولت جدید بسته اند و امروز هم می‌خواهند با یک کنفرانس آبکی یک مشت افراد مانند خود را فریب دهند و امتیازات را به کیسه صهیونیست‌های جنایتکار بریزند.
رئیس‌جمهوربا انتقاد از برخی کشورهای شرکت کننده در کنفرانس به اصطلاح صلح خاورمیانه گفت: متاسفیم که عده‌ای از کشورهای اطراف ایران درصدد شرکت در این اجلاس هستند.
وی اضافه کرد: شصت سال است که در این اجلاس‌ها شرکت می‌کنید ولی تا به حال هیچ نتیجه‌ای نگرفته‌اید و مطمئنا این اجلاس نیز تکرار گذشته است و هیچ ارزش و حاصلی نخواهد داشت.
رئیس جمهور برگزاری چنین نشست هایی را به سود رژیم صهیونیستی دانست و با اشاره به شکست اجلاس های پیشین خاطر نشان کرد: اکنون نیز این اجلاس در کشوری که پایگاه و حامی صهیونیست‌هاست برگزار می‌شود و مطمئنا باز هم هیچ نتیجه‌ای نخواهد داشت.
دکتراحمدی نژاد تاکید کرد: ملت فلسطین زنده و بیدار است و از حق خود نخواهد گذشت.
وی گفت: کدام یک از آنهایی که در این اجلاس شرکتخواهند داشت، نماینده مردم فلسطین هستند و به چه حقی می‌خواهند در این اجلاس حضور یابند؟
رئیس‌جمهور با اشاره به شرایط بسیار متزلزل کنونی رژیم صهیونیستی، منحنی حیات این رژیم را رو به پایین خواند و گفت: برگزاری این گونه نشست ها از ناهوشمندی سیاست برخی مدعیان سیاست‌ مدار است و باید بدانند که این نشست نیز همچون گذشته هیچ اثری نخواهد گذاشت و تا زمانی که حقوق ملت فلسطین به طور کامل تامین نشود، این نشست‌ها ارزشی ندارد و مورد قبول نیست.
رئیس جمهور تصریح کرد: به شرکت کنندگان در نشست آناپلیس توصیه و اتمام حجت می کنم وجود رژیم صهیونیستی توهین به افراد بشر و کرامت انسان ‌هاست وآنها که در این گونه نشست‌ها شرکت می‌کنند، نامشان در تاریخ به نیکی ثبت نخواهد شد.
گزارش البرادعی پیروزی بزرگ ملت ایران

دکتراحمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود موضوع هسته ای ایران را خاتمه یافته بیان کرد و با اشاره به اینکه گزارش محمد البرادعی پیروزی بزرگی برای ایران است گفت: ارزش این پیروزی صدها برابر ملی شدن صنعت نفت است؛ چرا که در آن دوره از یکی گرفته و به دیگری داده شد و بعد هم دیکتاتوری حاکم شد.
رییس جمهور اضافه کرد : ملت ایران مستقل و بدون دادن هیچ گونه ا متیازی، به صراحت از حقوق خود دفاع کرد و مسیر ظالمانه پرونده هسته ای را تغییر داد، آن را به آژانس بین المللی انرژی اتمی بازگرداند و این یک پیروزی عظیم سیاسی برای ملت ایران است.
وی به مخالفان و دشمنان ملت ایران نصیحت کرد از رفتار های توهین آمیز خود با ملت ایران عذرخواهی کنند.